Известие

Collapse
No announcement yet.

Изтощен акумулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изтощен акумулатор

    Момчета, забравил съм полилея в купето да свети 2 дена и логично ми е паднал акумулаторът Сега като го извадя да се зарежда, ще сложа един риплейсмънт временно, та исках да попитам дали трябва да ходя на компютър после като си върна оригиналния на място. Преди време, като ми правеха климатика, акумулаторът е бил разкачан, но АБС-а не ми е светил след това. Нали обикновено централата записвала грешки при такива разкачания, та викам да питам
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

  • #2
    Ако акумулатора е акумулатор,след като го заредиш на токоизправител,ще си върне тока
    Аlfa 164 Super 2.5TD

    Comment


    • #3
      Акумулаторът е слънце Не знам на колко години е, но е Бош Силвър и в големите студове си пали без замисляне. Просто 2 дена нощната лампичка е светела нон-стоп и няма как . Смятам, че няма да е проблем след зареждането. Въпросът ми беше за евентуалната грешка, която може да се запише. Дали ше трябва да ходя на диагностика да слагам ли въобще друг акумилатор - ей така, да не е без хич, няма да я карам - или просто да я обезточа и като се зареди Бош-ът да го слагам
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        нищо и няма

        Нищо и няма да поседи без акумулатор. Даже на крайслера като запише грешки му махам акумулатора и спира да ми свети "Check Engine".
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD
        Fiat Coupe 2.0 16V

        Comment


        • #5
          Като стана въпрос за акумулатори, искам да попитам дали рискувам нещо ако вместо марков акумулатор си взема български, например МОНБАТ ?
          Миналата зима нямах проблем със сегашния URSUS - италиански, който си дойде със "самолета", обаче тази година, като паднаха под нулата температурите и не можах да запаля. Най-вероятно причината е в акумулатора.
          146 1.6 TS 01.97

          Comment


          • #6
            Aбе баш МОнбат....според мен си вземи АЦделко или Бош, ако имаш някой лев повече на сърце
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от trustworthy
              Aбе баш МОнбат....според мен си вземи АЦделко или Бош, ако имаш някой лев повече на сърце
              Е що пък като аз от 10 години карам с български акумулатори повече от 10 коли инямам никакви проблеми Даже си мисля че ще ме надживеят
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Bobo
                Първоначално публикувано от trustworthy
                Aбе баш МОнбат....според мен си вземи АЦделко или Бош, ако имаш някой лев повече на сърце
                Е що пък като аз от 10 години карам с български акумулатори повече от 10 коли инямам никакви проблеми Даже си мисля че ще ме надживеят
                НИдей, че така си даваш не повече от 3-4 години живот (Опазил та Господ!) Иначе аз български на мойта не мисля да слагам. Нека немски ток тече във вените и
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от trustworthy
                  Първоначално публикувано от Bobo
                  Първоначално публикувано от trustworthy
                  Aбе баш МОнбат....според мен си вземи АЦделко или Бош, ако имаш някой лев повече на сърце
                  Е що пък като аз от 10 години карам с български акумулатори повече от 10 коли инямам никакви проблеми Даже си мисля че ще ме надживеят
                  НИдей, че така си даваш не повече от 3-4 години живот (Опазил та Господ!) Иначе аз български на мойта не мисля да слагам. Нека немски ток тече във вените и
                  Ибал съм ти аз немския ток дет излиза от китайски акумулатор
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Китайски, ама шом не ми клекна в студовете, аресах го Сега, че нямам навика да гася лампите, като излизам от помешението, не бива да вди до генерални изводи за немци и китайци
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от trustworthy
                      Китайски, ама шом не ми клекна в студовете, аресах го Сега, че нямам навика да гася лампите, като излизам от помешението, не бива да вди до генерални изводи за немци и китайци
                      Слушай сега да ти кажа моя кенеф е с БГ акумулатор остаих го в двора на Даниел с интегралетата и стоя 3 дена - като забравих касетофона включен вчера и дадох ток запалих я карах 20 минути и си неам никви проблеми Така че като покараш български акумулатори повече отколкото немски тогава си прави изводите Щот съм виждал и Варта и Бош и Делко да умират безвъзвратно по тая схема дет моя даже не разбра кво е станало
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Bobo
                        Слушай сега да ти кажа моя кенеф е с БГ акумулатор остаих го в двора на Даниел с интегралетата и стоя 3 дена - като забравих касетофона включен вчера и дадох ток запалих я карах 20 минути и си неам никви проблеми Така че като покараш български акумулатори повече отколкото немски тогава си прави изводите Щот съм виждал и Варта и Бош и Делко да умират безвъзвратно по тая схема дет моя даже не разбра кво е станало
                        Прав си Бобо! Който не вярва да дойде да види моя акумулатор-ветеран! Само едно зареждане му трябва в момента, но зарядното сдаде багажа и утре ще го съживявам с подаване на ток.
                        Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Глас и от мен за МОНБАТ ! Девет години у нас се карат две коли с такъв и никога не е имало проблеми, като едната кола беше уличница, а другата не се палеше със седмици зимата.
                          Имам само едно притеснение- имаше някакви промени на собствеността на завода и не знам дали сега се произвежда със същото качество .
                          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                          Comment


                          • #14
                            И аз мога да кажа добри думи за Монбат, за Искра съм малко резервиран получи повреда още в гаранциа за около 10 месеца сега съм с AcDelco да видим как ще се представи
                            Fiat Punto 1.9 JTD
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Ako говорим за добри Български акумулатори, няма спор, че Монбат са може би най-добрите. Карал съм с такива на Толбухин (с последствие Добрич) и определено клетките нямат тоя живот като на Монбат.

                              Първоначално публикувано от Bobo
                              Слушай сега да ти кажа моя кенеф е с БГ акумулатор остаих го в двора на Даниел с интегралетата и стоя 3 дена - като забравих касетофона включен вчера и дадох ток запалих я карах 20 минути и си неам никви проблеми Така че като покараш български акумулатори повече отколкото немски тогава си прави изводите Щот съм виждал и Варта и Бош и Делко да умират безвъзвратно по тая схема дет моя даже не разбра кво е станало
                              Бате, аз съм карал 14 и половина години с Български и едва половин с немски акумулатори Ако бях подал ток на мойта вчера, щеше да запали. Утре ше навъртя 300-400 км и без това, та щеше да се зареди акумулаторът, но просто реших да си го сложа на токоизправител за по-сигурно.
                              Нямам сериозни лични впечатления за немските, просто имам много познати, които карат с такива и не съм ги чувал да се оплакват. След още 15 години живот и здраве, пак може да подхванем темата

                              БТВ колко амперчаса трябва да е акумулаторът на 1.9ЖТД? Бош-чето ми е 63. Не трябва ли да е повече?
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment

                              Working...
                              X